επιστροφή στο GreekBeerShop.gr

Συμμαχία για την ισχυροποίηση της Ελληνικής Ζυθοποιίας, υπό τον έλεγχο των Δανών…

Μια στρατηγική συμφωνία δύο μεγάλων επιχειρήσεων, της  Μύθος Ζυθοποιία, και της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, δημιουργεί έναν ισχυρό πόλο στον χώρο της μπύρας στην Ελλάδα υπό την ομπρέλλα του Δανέζικου ομίλου Carlsberg, που ήδη ελέγχει τον “Μύθο”.

Στο νέο σχήμα με την επωνυμία «Ολυμπιακή Ζυθοποιία», ο όμιλος Carlsberg θα συμμετέχει με ποσοστό 51% και οι μέτοχοι της παλιάς Ολυμπιακής Ζυθοποιίας με 49%. Θα διοικείται από επταμελές εποπτικό συμβούλιο, με πρόεδρο τον Λαρς Λέμαν, αντιπρόεδρο τον Ι. Χήτο και διευθύνοντα σύμβουλο τον Α. Καραφυλλίδη.

«Για εμάς είναι μία νέα εποχή» ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο διευθύνων σύμβουλος της Μύθος Ζυθοποιία, Α. Καραφυλλίδης και συνέχισε: «Η συγχώνευση των δραστηριοτήτων των δύο εταιρειών συνιστά ψήφο εμπιστοσύνης του Carlsberg Group στην Ελλάδα, στην ελληνική επιχειρηματικότητα και την ελληνική οικονομία. Μια αγορά στην οποία έχουμε σταθερή παρουσία τα τελευταία 46 χρόνια. Η κίνηση αυτή επιβεβαιώνει ότι ήρθαμε εδώ για να μείνουμε».

Από την πλευρά του ο Ι. Χήτος, πρόεδρος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, ανέφερε μεταξύ άλλων, ότι η σημερινή ημέρα είναι πολύ σημαντική για την εταιρεία. Επίσης πρόσθεσε ότι η διοίκηση έχει δεχθεί τα τελευταία χρόνια πολλές προτάσεις από ενδιαφερόμενους για συνεργασία. Η διοίκηση εξέτασε με σχολαστικότητα όλες τις προτάσεις και κατέληξε σε αυτή της Μύθος Ζυθοποιία η οποία ήταν μακράν η καλύτερη και επιβεβαιώνει την ψήφο εμπιστοσύνης του ομίλου Carlsberg στην Ελλάδα.

Το μερίδιο αγοράς της νέας εταιρείας ανέρχεται, όπως αναφέρθηκε, σε 29% και στόχος είναι στην επόμενη πενταετία να αυξηθεί πάνω από 32-33%. Σημειώνεται ότι ο τζίρος της Μύθος Ζυθοποιία το 2013, ανήλθε σε 100 εκατ. ευρώ και της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας σε 52 εκατ. ευρώ.

Αναφορικά με τον επιχειρηματικό σχεδιασμό και τις αναπτυξιακές προοπτικές της νέας Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, έχει ήδη συμφωνηθεί η υλοποίηση πενταετούς (2015- 2019) πλάνου επενδύσεων, ύψους άνω των 50 εκατ. ευρώ. Οι επενδύσεις θέτουν στο επίκεντρο τη βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό των υποδομών και του πάγιου εξοπλισμού, την ανάπτυξη εργαλείων και υλικών μάρκετινγκ και πωλήσεων και τη δημιουργία νέων προϊόντων με έμφαση στην καινοτομία.

Τις επόμενες ημέρες θα κατατεθούν τα έντυπα γνωστοποίησης στην Επιτροπή Ανταγωνισμού και εφεξής η συγχώνευση θα τελεί υπό την έγκρισή της.

Tags: